NMZ õpetus
- j6hkard
- Kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 04 Jaan 2017, 17:29
- RSN: ST Purustaja
- Karli
- Asutaja
- Postitusi: 2222
- Liitunud: 03 Jaan 2016, 00:34
- RSN: ST Karli
Fire wavega, ise tegin 94-99, ~75k xp tunnis. Tegin ilma tome of fireta, kuna burnt pages olid kallid. Ancient robes ja läheb minna, prayer bonus+mage.
-
- Asutaja
- Postitusi: 1534
- Liitunud: 10 Jaan 2016, 00:53
- RSN: Alistamatu
- Karli
- Asutaja
- Postitusi: 2222
- Liitunud: 03 Jaan 2016, 00:34
- RSN: ST Karli
- Henrik
- Kasutaja
- Postitusi: 787
- Liitunud: 14 Jaan 2016, 18:33
- RSN: BMW 525TDS
mida munni? mul läks 75-94 juba bloodidele sitaks rohkem? nii rängalt langenud?Karli kirjutas: ↑28 Jaan 2017, 15:03Ei oska öelda, pakun et ~10m?
- Karli
- Asutaja
- Postitusi: 2222
- Liitunud: 03 Jaan 2016, 00:34
- RSN: ST Karli
Üle 20m ei läinud igatahes kindlalt . Ei oska seda täpset summat öelda, aga saab arvestada välja. Põhi tuhh läheb bloodide alla, mis on praegu suht odavad.Henrik kirjutas: ↑28 Jaan 2017, 16:47mida munni? mul läks 75-94 juba bloodidele sitaks rohkem? nii rängalt langenud?Karli kirjutas: ↑28 Jaan 2017, 15:03Ei oska öelda, pakun et ~10m?
- The herblore
- Kasutaja
- Postitusi: 983
- Liitunud: 17 Jaan 2016, 20:52
Hea öpetus!
Kui oled veidi rikkam, siis soovitaksin sellist geari:
Eelistan ise Skillcape > F cape, sest prayer boonus tähtsam, kui see +1 hit.
Soovitan kasutada super restores, kui su prayer on 70+!
Kui sulle meeldib AFK'ida, siis soovitan võtta 7-8 OVL/ 20-21 Super restores.
Kui oled veidi rikkam, siis soovitaksin sellist geari:
Eelistan ise Skillcape > F cape, sest prayer boonus tähtsam, kui see +1 hit.
Soovitan kasutada super restores, kui su prayer on 70+!
Kui sulle meeldib AFK'ida, siis soovitan võtta 7-8 OVL/ 20-21 Super restores.
- Kadunu
- Kasutaja
- Postitusi: 79
- Liitunud: 17 Jaan 2016, 10:22
- RSN: -
Vahepeal on uusi queste välja tulnud ja hetkel parimad NPC'd mille peal NMZ's def 1 purel combatit treenida Pray või Absorption meetodil on järgmised:
The Depths of Despair - Sand Snake - def 20, hp 180
Vampire Slayer - Count Draynor - def 30, hp 210
Mountain Daughter - The Kendal - def 60, hp 150
Tree Gnome Village - Khazard warlord - def 80, hp 256
Lost City - Tree spirit - def 80, hp 187
Antud NPC ründavad ainult meelega, mis on eelistatum kui soovitakse absorption potte kokku hoida ja olla võimalikult afk.
Aega pole mõtet kulutada järgnevate NPC'dega:
The Corsair Curse - Corsair Traitor - def 20, hp 160
Troll Romance - Arrg - def 40, hp 255
Roving Elves - Moss giant - def 60, hp 240
Kuigi nendel NPC'del on madalam def, ründavad nad range või magic'uga üle tesite NPC'de peade, mõnel NPC'l on ründekiirus suurem kui tavalisel meele tüüpi NPC'l ja teised NPC'd ei jää seda tüüpi NPC'de taha kinni, mistõttu saavad mitu NPC'd mängijat korraga rünnata ja kokkuvõtvalt kulutab see kiiremini Absorption potte ja on vähem afk.
NMZ kalkulaator tõmba alla SIIT (Excel .xlsx fail).
NB! Antud kalkulaatoril on kaks lehekülge, esimesel leheküljel võite muuta vabalt kantavat varustust, rohelisega tähistatud andmeid võite vabalt muuta mõlemal leheküljel, teisel leheküljel punasega tähistatud lahtreid peab muutma kooskõlas lahtriga L4.
Antud kalkulaator arvutab maksimaalse ranged xp/h ja palju muud arvestades statse, statside boosti (potions, holy wrench), kantavat varustust, rünnaku stiili, löökide kiirust, NPC'de defence'i ja HP'd ning kaduma läinud löökide suuruse osakaalu.
Kaduma läinud löökide suuruse osakaalu kood (töötab teadaolevalt ainult MATLAB programmis, kalkulaatoris on selle tulem kirjas teisel leheküljel lahtris N2):
Üldises plaanis (range 90 ja max def 1 range gear korral):
Kui ollakse vaene siis rune crossbow, broad bolts ja book of law on odavaim kuid aeglaseim lahendus (66k xp/h ja kaotus 21k gp/h).
Magic shortbow (i) ja rune arrows on NMZ's vahepealne lahendus (78k xp/h ja kaotus 50k gp/h).
Blowpipe ja mithril darts on kiireim kuid kalleim viis NMZ's xp treenimiseks (114k xp/h ja kaotus 410k gp/h).
NB! Arvutatud xp/h väärtused on reaalsest alati suuremad, sest kasutaja ei ründa pidevalt NPC'sid, vaid aeg-ajal joob absorption/prayer/overload potione, sööb toitu või dwarven rock cake ja kui ollakse afk siis ühe NPC tapmise ja järgmise NPC ründamise vahele tekib väikene viivitus.
Kalkulaatorile on juurde võimalik juurutada ka meele xp/h arvutus.
Allikad:
https://oldschoolrunescape.fandom.com/w ... tmare_Zone
http://services.runescape.com/m=forum/f ... 2,65587452
https://www.reddit.com/r/2007scape/comm ... t_formula/
The Depths of Despair - Sand Snake - def 20, hp 180
Vampire Slayer - Count Draynor - def 30, hp 210
Mountain Daughter - The Kendal - def 60, hp 150
Tree Gnome Village - Khazard warlord - def 80, hp 256
Lost City - Tree spirit - def 80, hp 187
Antud NPC ründavad ainult meelega, mis on eelistatum kui soovitakse absorption potte kokku hoida ja olla võimalikult afk.
Aega pole mõtet kulutada järgnevate NPC'dega:
The Corsair Curse - Corsair Traitor - def 20, hp 160
Troll Romance - Arrg - def 40, hp 255
Roving Elves - Moss giant - def 60, hp 240
Kuigi nendel NPC'del on madalam def, ründavad nad range või magic'uga üle tesite NPC'de peade, mõnel NPC'l on ründekiirus suurem kui tavalisel meele tüüpi NPC'l ja teised NPC'd ei jää seda tüüpi NPC'de taha kinni, mistõttu saavad mitu NPC'd mängijat korraga rünnata ja kokkuvõtvalt kulutab see kiiremini Absorption potte ja on vähem afk.
NMZ kalkulaator tõmba alla SIIT (Excel .xlsx fail).
NB! Antud kalkulaatoril on kaks lehekülge, esimesel leheküljel võite muuta vabalt kantavat varustust, rohelisega tähistatud andmeid võite vabalt muuta mõlemal leheküljel, teisel leheküljel punasega tähistatud lahtreid peab muutma kooskõlas lahtriga L4.
Antud kalkulaator arvutab maksimaalse ranged xp/h ja palju muud arvestades statse, statside boosti (potions, holy wrench), kantavat varustust, rünnaku stiili, löökide kiirust, NPC'de defence'i ja HP'd ning kaduma läinud löökide suuruse osakaalu.
Kaduma läinud löökide suuruse osakaalu kood (töötab teadaolevalt ainult MATLAB programmis, kalkulaatoris on selle tulem kirjas teisel leheküljel lahtris N2):
Kood: Vali kõik
h = 197; %Monster HP%
m = 22; %Max Hit%
T2(1,1)=0; %fixes indices later%
for n = 1:h
for i = 1:min((h-1),m*n)
p = 0;
for k = 0:(floor((i-n)/m)) %loop calculates probability of dealing damage i in n hits%
if k < 150 %if statements to deal with large factorials%
f1 = log(factorial(k));
else
f1 = k*log(k)-k+1/2*log(2*pi*k)+1/(12*k)-1/(360*k^3); %Sterling's approximation%
end
if (n-k) < 150
f2 = log(factorial(n-k));
else
f2 = (n-k)*log(n-k)-(n-k)+1/2*log(2*pi*(n-k))+1/(12*(n-k))-1/(360*(n-k)^3); %Sterling's approximation%
end
if (i-m*k-1) < 150
f3 = log(factorial(i-m*k-1));
else
f3 = (i-m*k-1)*log(i-m*k-1)-(i-m*k-1)+1/2*log(2*pi*(i-m*k-1))+1/(12*(i-m*k-1))-1/(360*(i-m*k-1)^3); %Sterling's approximation%
end
if (i-m*k-n) < 150
f4 = log(factorial(i-m*k-n));
else
f4 = (i-m*k-n)*log(i-m*k-n)-(i-m*k-n)+1/2*log(2*pi*(i-m*k-n))+1/(12*(i-m*k-n))-1/(360*(i-m*k-n)^3); %Sterling's approximation%
end
p = p +1/m^n*(-1)^k*n*exp(-f1-f2+f3-f4);
end
P(i,1) = p; %probabilities of dealing any damage i less than h in n hits%
end
x = 0;
for j = 1:min((h-1),m*n) %loop sums P to give probability of dealing less than h in n hits%
x = x + P(j,1);
end
P1(n,1) = 1 - x; %probabilities of killing the monster in n or fewer hits%
T2((n+1),1) = P1(n,1);
P2(n,1) = T2((n+1),1) - T2(n,1); %probabilities of killing the monster in exactly n hits%
J(n,1) = n;
end
AveDPH = h/dot(P2,J) %average damage per non-zero hit%
Expected = (m+1)/2 %expected average damager per non-zero hit%
Ratio = AveDPH/Expected
Kui ollakse vaene siis rune crossbow, broad bolts ja book of law on odavaim kuid aeglaseim lahendus (66k xp/h ja kaotus 21k gp/h).
Magic shortbow (i) ja rune arrows on NMZ's vahepealne lahendus (78k xp/h ja kaotus 50k gp/h).
Blowpipe ja mithril darts on kiireim kuid kalleim viis NMZ's xp treenimiseks (114k xp/h ja kaotus 410k gp/h).
NB! Arvutatud xp/h väärtused on reaalsest alati suuremad, sest kasutaja ei ründa pidevalt NPC'sid, vaid aeg-ajal joob absorption/prayer/overload potione, sööb toitu või dwarven rock cake ja kui ollakse afk siis ühe NPC tapmise ja järgmise NPC ründamise vahele tekib väikene viivitus.
Kalkulaatorile on juurde võimalik juurutada ka meele xp/h arvutus.
Allikad:
https://oldschoolrunescape.fandom.com/w ... tmare_Zone
http://services.runescape.com/m=forum/f ... 2,65587452
https://www.reddit.com/r/2007scape/comm ... t_formula/
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline