Vanad autod
- The herblore
- Kasutaja
- Postitusi: 983
- Liitunud: 17 Jaan 2016, 20:52
Vanad autod
Kuidas StrikeTeamis on lood vanade autodega?
Ise sooviksin kindlasti pühapäeva autoks kunagi seotada 1970-80ndate masina. Ilmselt nullist autot taastada pole mötet, kui pole eriline huviline taastamisel. Üha enam on vanemad autod moes, minu arust. Kena vaadata, kui tänaval korda tehtud mosse või 70ndate ameerika auto vastu tuleb. Tähelepanu saab omanik rohkem, kui mingi möttetu Ferrari vend.
Kindlalt marki nagu pole, mille võiks soetada kunagi. Samas ei tahaks VAZ'i ka, kuna neid Eestis piisavalt, kuigi juppe kergem leida nendele, kui mingile 70ndate Saab'ile.
Näiteks Margus Prangel sõidab 1984. aasta Mersu bussiga. (Buss seisab Nõmmel, sp tean) Just avastasin, et tüübil puudub kehtiv ülevaatus. Töötab
Jagage mötteid seoses teemaga.
Ise sooviksin kindlasti pühapäeva autoks kunagi seotada 1970-80ndate masina. Ilmselt nullist autot taastada pole mötet, kui pole eriline huviline taastamisel. Üha enam on vanemad autod moes, minu arust. Kena vaadata, kui tänaval korda tehtud mosse või 70ndate ameerika auto vastu tuleb. Tähelepanu saab omanik rohkem, kui mingi möttetu Ferrari vend.
Kindlalt marki nagu pole, mille võiks soetada kunagi. Samas ei tahaks VAZ'i ka, kuna neid Eestis piisavalt, kuigi juppe kergem leida nendele, kui mingile 70ndate Saab'ile.
Näiteks Margus Prangel sõidab 1984. aasta Mersu bussiga. (Buss seisab Nõmmel, sp tean) Just avastasin, et tüübil puudub kehtiv ülevaatus. Töötab
Jagage mötteid seoses teemaga.
-
- Asutaja
- Postitusi: 551
- Liitunud: 03 Jaan 2016, 00:24
- RSN: Mawts
Kui ma peaksin kunagi eurojackpotiga võitma:
Haruldast pühapäevaautot oleks äge omada, millega suvel ringi trippida, aga pole ise eriline õlinäpp ning puudub koht kus sellist autot putitada, tööriistadest ja talvisest varjualusest rääkimata.
- The herblore
- Kasutaja
- Postitusi: 983
- Liitunud: 17 Jaan 2016, 20:52
Iga suvi Antsu juures käid putitamas.
- ST Ants
- Asutaja
- Postitusi: 1001
- Liitunud: 03 Jaan 2016, 00:32
- RSN: A N T S
Ei käi küll autode alla aga vana asi on ikka. Ilmselt jääb ka vaid unistuseks.
1944 oli Saaremaal sakslastel tankisid ei olnud ning iseliikuvatest suurtükkidest oli vaid 10 soomusmasinat Stug-III.
Seega jah, vägev oleks omada taastatud Stug III:
Taastatud masina hind peaks olema umbes 400-600k euri. Dno palju Madise silmarööm selle kõrval maksab?
Need saksa poolroomikud on ka ägedad:
Kusjuures hiljuti loodi Saarde uus uunikumite klubi:
1944 oli Saaremaal sakslastel tankisid ei olnud ning iseliikuvatest suurtükkidest oli vaid 10 soomusmasinat Stug-III.
Seega jah, vägev oleks omada taastatud Stug III:
Taastatud masina hind peaks olema umbes 400-600k euri. Dno palju Madise silmarööm selle kõrval maksab?
Need saksa poolroomikud on ka ägedad:
Kusjuures hiljuti loodi Saarde uus uunikumite klubi:
http://www.saartehaal.ee/2017/04/01/uun ... aal-klubi/
Oesel Unic klubi põhieesmärk on luua ühine platvorm inimestele, kes tegelevad vanade sõidukitega. Klubi ise sõidukeid ei oma, uunikume omavad klubi liikmed, kuid siht on üks – taastada väärikaid vanasõidukeid.
Kristo Saar, üks klubi eestvedajatest, tõdes, et taastamisele minevate sõidukite nimekiri on neil juba üsna pikk. Praegu on teda, et taastamisele lähevad sõiduauto BMW 326 (aastast 1936), veoauto GAZ-AAA, veoauto GAZ-MM, veoauto Mercedes Benz L3000A (toodeti 1938–1943), II maailmasõja aegne poolroomik Sd.Kfz 10, samast ajast ka poolroomik Sd.Kfz 11, kabriolett-sõiduauto Opel 6 (toodeti 1934–1937) ja veoauto Phänomen Granit 1500 (aastast 1940). Ent uunikume on kindlasti lisandumas ja klubi Facebooki lehel hakatakse iga auto kohta eraldi n-ö päevikut pidama. “Iga mees räägib ja lisab pilte oma sõidukitest,” kinnitas Saar.
Kristo Saar ise, aga ka Tõnu Veldre ja Aliin Sepp on lihtsalt klubi asutajad, kuid Saar on veendunud, et liikmeid lisandub tulevikus kindlasti. “Praegusel hetkel ongi liikmeid kokku kolm, kuid kui on soovi, siis liikmeks saab tulla, kui omad ja soovid taastada mõnd vanemat kui 1945. aastal toodetud masinat ning kui kõik klubiliikmed annavad oma nõusoleku,” selgitas Saar.
Põhjus on lihtne – ühise katuse all on lihtsam organiseerida töid ja tellimusi, leida puuduvaid osi ja teha ennast nähtavaks teistele huvilistele. “Kõik sellised masinad valmivad käsitööna ja ühe masina peale võib kuluda kümneid aastaid,” kinnitas Saar. “Kõik on töö, suurem osa sellest täiesti nähtamatu.”
Praegu klubil ühtki valmis uunikumi veel näidata pole. “Meie MTÜ on alles värske ja varasematel aastatel on aeg ja muud ressursid kulunud projektide valimisele ja kogumisele,” märkis Saar. “Projektide nimekirja kuuluvad nii militaarset päritolu masinad kui ka sõiduautod.”
Projekti “põhjad” on tulnud Saare sõnul siitsamast Saaremaalt, aga ka mujalt Eestist, kuid osi nende jaoks on klubi liikmed kogunud üle Euroopa.
-
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 28 Mär 2016, 20:29
- RSN: KA RL
Retro on teemas. Ise olen juba mõnda aega mõelnud Lada 05 peale. Mu vanaisal oli kunagi üks heleroheline ja see oli nii äge masin et isutab kohe
Siis kui vaagul pikk NV olnud on
- Henrik
- Kasutaja
- Postitusi: 787
- Liitunud: 14 Jaan 2016, 18:33
- RSN: BMW 525TDS
- aw panic lol
- Sõjapealik
- Postitusi: 2099
- Liitunud: 17 Jaan 2016, 17:25
- RSN: aw panic lol
- ST Ants
- Asutaja
- Postitusi: 1001
- Liitunud: 03 Jaan 2016, 00:32
- RSN: A N T S
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist